Merhabalar,
internet sitem son 2 gündür %110 ram kullanıyor. bunun sebebleri neler olabilir?
2 gün kapatmak zorunda kaldım bi türlü çıkamadım içinden.
hostum 150 yaptı limiti gene olmadı :S
Teşekkürler...
/index.php'in %110 ram kullanması
7
●520
- 10-07-2008, 20:47:50ddos saldırı alıyor olabilirsin genelde bu istekler direk ana sayfaya yapıldığı için normal bir durum aşırı cpu kullanımı yapması
- 10-07-2008, 22:00:13Üyeliği durdurulduSitenizin kullandığı yazılım ve sunucu özelliklerinden bahseder misiniz?
Ben VDS aldım SEF bileşenini açınca server load80-150 arası oluyor
joomla kullanıyorum. Kapatınca server load 9-10 falan yine de çok fazla ve napacağımı şaşırdım. Hostta iken bile kasmıyordu. Ya vds iyi optimize edilmedi ya da harbiden çok kaynak tüketiyor sitelerim
Bakıyorum sef'leri kapatmama rağmen sanırım google'dan gelen ziyaretçiler yüzünden sef'li urllere istek geliyor onlar da fazla olduğu için yük artıyor ama yine de bu kadar olması tuhaf.
- 11-07-2008, 16:17:00Eposta Aktivasyonu GerekmekteDLE kullanıyorum diyor. kendi yazılımı değil zaten...
- 11-07-2008, 16:37:51Üyeliği durduruldubana ait olmayan bişi buldum
başka bi siteyle ilgili,
[header]<div id="menu_control">[linkhome]<img src="{linkicon}" width="15" height="16" />Anasayfa [allnews]<font color="#757575">(<font color="#547ad7">{mainnews}</font> / <font color="#ff0000">{allnews}</font>)</font>[/allnews][/linkhome][/header] [content][linkcat][subcat] [/subcat]<img src="{linkicon}" width="15" height="16" />{catname} [catnews]<font color="#757575">(<font color="#547ad7">{catnews}</font>[catallnews] / <font color="#ff0000">{catallnews}</font>[/catallnews])</font>[/catnews][/linkcat][/content] [footer] <hr style="color:#c2c2c2;background-color:#c2c2c2;height:1px;" /> [linklcomm]<img src="{linklcommicon}" width="15" height="16" />Yorumlar[/linklcomm][linkgallery][linkgallery]<a href="http://www.SİTE.com/index.php?do=allusers" target="_blank"><img src="{linkgalleryicon}" width="15" height="16" />Kullanýcý Listesi[/linkgallery][linkfeedback]<img src="{linkfeedbackicon}" width="15" height="16" />Ýletiþim[/linkfeedback][linkrss]<img src="{linkrssicon}" width="15" height="16" />RSS Feed[/linkrss][linksitemap]<img src="{linksitemapicon}" width="15" height="16" />Site Haritasý[/linksitemap]</div> <div style="text-align:right;font-size:9px;">{gensql}{genscript}</div><a href="http://www.google.com/ig/add?feedurl=http://www.SİTE.com/rss.xml" target="_blank"><img src="http://buttons.googlesyndication.com/fusion/add.gif"> <a href="http://add.my.yahoo.com/content?.intl=us&url=http%3A//www.SİTE.com/rss.xml"><img src="http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/us/my/addtomyyahoo4.gif" width="91" height="17" border="0" align=middle alt="SİTE !"></a><div style="text-align:right;font-size:8px;"><font color=#9cda00 >SİTE</div> [/footer]tpl dosyasıdır.
bu "http://www.SİTE.com/rss.xml" ve "http://www.SİTE.com/index.php?do=allusers" şu iki şey olabilir mi? tam bilmiyorum kodlarla aram pek iyidir bilebildiğim kadarıyla bişiler yapmaya çalışıyorum o kadar ama tek bulabildiğim bu şimdilik... başka nerde ne aratacağımı bilmiyorum bakalım...
tşkler.
edit:
Siteye her bi kişi girdiğin mail geliyormuş. nasıl iş bu anlamadım...
joomla kullanıyorum. Kapatınca server load 9-10 falan yine de çok fazla ve napacağımı şaşırdım. Hostta iken bile kasmıyordu. Ya vds iyi optimize edilmedi ya da harbiden çok kaynak tüketiyor sitelerim
Bakıyorum sef'leri kapatmama rağmen sanırım google'dan gelen ziyaretçiler yüzünden sef'li urllere istek geliyor onlar da fazla olduğu için yük artıyor ama yine de bu kadar olması tuhaf.