• 10-07-2008, 20:43:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    internet sitem son 2 gündür %110 ram kullanıyor. bunun sebebleri neler olabilir?

    2 gün kapatmak zorunda kaldım bi türlü çıkamadım içinden.

    hostum 150 yaptı limiti gene olmadı :S

    Teşekkürler...
  • 10-07-2008, 20:47:50
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    ddos saldırı alıyor olabilirsin genelde bu istekler direk ana sayfaya yapıldığı için normal bir durum aşırı cpu kullanımı yapması
  • 10-07-2008, 22:00:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Sitenizin kullandığı yazılım ve sunucu özelliklerinden bahseder misiniz?

    Ben VDS aldım SEF bileşenini açınca server load80-150 arası oluyor joomla kullanıyorum. Kapatınca server load 9-10 falan yine de çok fazla ve napacağımı şaşırdım. Hostta iken bile kasmıyordu. Ya vds iyi optimize edilmedi ya da harbiden çok kaynak tüketiyor sitelerim Bakıyorum sef'leri kapatmama rağmen sanırım google'dan gelen ziyaretçiler yüzünden sef'li urllere istek geliyor onlar da fazla olduğu için yük artıyor ama yine de bu kadar olması tuhaf.
  • 11-07-2008, 16:06:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    DLE (Datalife Engine) sistemini kullanıyorum..

    syn atakları oluyomuş sitemede, kodlarda problem var diyolar kodları okuttumda bişi bulamadım ne yapacağım?
  • 11-07-2008, 16:13:54
    #5
    s.a
    eğer ki ram artışı fazla ise bunun nedeni sitende sonsuz döngünün çalışıyor olmasıdır. Yapman gereken kodlarını düzenlemek olmalıdır.

    Unutma ki açtığın kodları kapatmazsan her siteye girin kişi o kodları tekrar tekrar çalıştırıp sonsuz döngüye bir yenisini ekler.
  • 11-07-2008, 16:15:30
    #6
    php 5.2.6 da memory exploit vardı. Php versiyonunu kontrol edin. Ona göre php kodlarınızı da tekrar gözden geçirin. Kolay Gelsin
  • 11-07-2008, 16:17:00
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    DLE kullanıyorum diyor. kendi yazılımı değil zaten...
  • 11-07-2008, 16:37:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bana ait olmayan bişi buldum

    başka bi siteyle ilgili,

    [header]<div id="menu_control">[linkhome]<img src="{linkicon}" width="15" height="16" />Anasayfa [allnews]<font color="#757575">(<font color="#547ad7">{mainnews}</font> / <font color="#ff0000">{allnews}</font>)</font>[/allnews][/linkhome][/header]
    [content][linkcat][subcat]&nbsp;&nbsp;[/subcat]<img src="{linkicon}" width="15" height="16" />{catname} [catnews]<font color="#757575">(<font color="#547ad7">{catnews}</font>[catallnews] / <font color="#ff0000">{catallnews}</font>[/catallnews])</font>[/catnews][/linkcat][/content]
    [footer]
    <hr style="color:#c2c2c2;background-color:#c2c2c2;height:1px;" />
    [linklcomm]<img src="{linklcommicon}" width="15" height="16" />Yorumlar[/linklcomm][linkgallery][linkgallery]<a href="http://www.SİTE.com/index.php?do=allusers" target="_blank"><img src="{linkgalleryicon}" width="15" height="16" />Kullan&yacute;c&yacute; Listesi[/linkgallery][linkfeedback]<img src="{linkfeedbackicon}" width="15" height="16" />&Yacute;leti&thorn;im[/linkfeedback][linkrss]<img src="{linkrssicon}" width="15" height="16" />RSS Feed[/linkrss][linksitemap]<img src="{linksitemapicon}" width="15" height="16" />Site Haritas&yacute;[/linksitemap]</div>
    <div style="text-align:right;font-size:9px;">{gensql}{genscript}</div><a href="http://www.google.com/ig/add?feedurl=http://www.SİTE.com/rss.xml" target="_blank"><img src="http://buttons.googlesyndication.com/fusion/add.gif">
    <a href="http://add.my.yahoo.com/content?.intl=us&url=http%3A//www.SİTE.com/rss.xml"><img src="http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/us/my/addtomyyahoo4.gif" width="91" height="17" border="0" align=middle alt="SİTE !"></a><div style="text-align:right;font-size:8px;"><font color=#9cda00 >SİTE</div>
    [/footer]
    tpl dosyasıdır.

    bu "http://www.SİTE.com/rss.xml" ve "http://www.SİTE.com/index.php?do=allusers" şu iki şey olabilir mi? tam bilmiyorum kodlarla aram pek iyidir bilebildiğim kadarıyla bişiler yapmaya çalışıyorum o kadar ama tek bulabildiğim bu şimdilik... başka nerde ne aratacağımı bilmiyorum bakalım...

    tşkler.


    edit:

    Siteye her bi kişi girdiğin mail geliyormuş. nasıl iş bu anlamadım...