bana ait olmayan bişi buldum

başka bi siteyle ilgili,

[header]<div id="menu_control">[linkhome]<img src="{linkicon}" width="15" height="16" />Anasayfa [allnews]<font color="#757575">(<font color="#547ad7">{mainnews}</font> / <font color="#ff0000">{allnews}</font>)</font>[/allnews][/linkhome][/header]
[content][linkcat][subcat]&nbsp;&nbsp;[/subcat]<img src="{linkicon}" width="15" height="16" />{catname} [catnews]<font color="#757575">(<font color="#547ad7">{catnews}</font>[catallnews] / <font color="#ff0000">{catallnews}</font>[/catallnews])</font>[/catnews][/linkcat][/content]
[footer]
<hr style="color:#c2c2c2;background-color:#c2c2c2;height:1px;" />
[linklcomm]<img src="{linklcommicon}" width="15" height="16" />Yorumlar[/linklcomm][linkgallery][linkgallery]<a href="http://www.SİTE.com/index.php?do=allusers" target="_blank"><img src="{linkgalleryicon}" width="15" height="16" />Kullan&yacute;c&yacute; Listesi[/linkgallery][linkfeedback]<img src="{linkfeedbackicon}" width="15" height="16" />&Yacute;leti&thorn;im[/linkfeedback][linkrss]<img src="{linkrssicon}" width="15" height="16" />RSS Feed[/linkrss][linksitemap]<img src="{linksitemapicon}" width="15" height="16" />Site Haritas&yacute;[/linksitemap]</div>
<div style="text-align:right;font-size:9px;">{gensql}{genscript}</div><a href="http://www.google.com/ig/add?feedurl=http://www.SİTE.com/rss.xml" target="_blank"><img src="http://buttons.googlesyndication.com/fusion/add.gif">
<a href="http://add.my.yahoo.com/content?.intl=us&url=http%3A//www.SİTE.com/rss.xml"><img src="http://us.i1.yimg.com/us.yimg.com/i/us/my/addtomyyahoo4.gif" width="91" height="17" border="0" align=middle alt="SİTE !"></a><div style="text-align:right;font-size:8px;"><font color=#9cda00 >SİTE</div>
[/footer]
tpl dosyasıdır.

bu "http://www.SİTE.com/rss.xml" ve "http://www.SİTE.com/index.php?do=allusers" şu iki şey olabilir mi? tam bilmiyorum kodlarla aram pek iyidir bilebildiğim kadarıyla bişiler yapmaya çalışıyorum o kadar ama tek bulabildiğim bu şimdilik... başka nerde ne aratacağımı bilmiyorum bakalım...

tşkler.


edit:

Siteye her bi kişi girdiğin mail geliyormuş. nasıl iş bu anlamadım...