Selamun aleykum arkadaşlar,
Aranızda mokapos kullanan varmı ? Menmun olan ve şartları hakkında bilgisi olan arkadaşlarımdan yardım rica ediyorum. Mokapos bloke süresi 2 gün gibi bir süre imiş. Komisyon oranları diğerlerine göre daha az diyorlar duyduklarımı söylüyorum. Ne diyorsunzu bu firma hakkında ? iyzico ile çalışayım diyorum fakat 20 gün bloke koyuyormuş. Eski e-ticaret sitelerimi harekete geçirme kararı aldım sizden yardım rica ediyorum.
MokaPOS kullanan varmı ?
13
●568
- 28-12-2018, 23:25:17Hocam 20 gün bloke süresi çok fazla. Bizim sattığımız ürünler pahalı ürünler. 3-4k civarı. O 20 gün bizi sıkıntıya sokar.AeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam, woocommerce entegrasyonu için eklentileri mevcut herhalde. Ne kadar süre kullandınız. Bloke süresi denildiği gibi 2 günmü. BDDK onaylı bir firmamıdır.picpoket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yokmu başka bilgisi olan arkadaşlar ? - 29-12-2018, 00:06:0620 Gün blokeyi ben kendim 40₺ ödeme yapıp 20 gün bekleyerek kaldırdım. Asıl ücretler gelmeden demo bir ücret atıp blokenin kalkmasını bekleyin.aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2018, 00:14:44Nası hocam anlamadım. Şimdi bu bloke süresi sadece 1 sefermi bekleniyor. Ben her alışverişte bekleniyor sanıyordum. Dediğiniz gibiyse hemen anlaşma yollarına başvurayım ?AeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2018, 00:15:20Firma BDDK onaylıdır. Yaklaşık 2 sene çalıştım ve bütün projelerde moka kullanıldı bir sorun yaşamadık fakat bloke süresi hakkında bir bilgim yok.aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2018, 00:26:17Benim bildiğim o şekilde hocam. Hesabımı 2 ay kadar aktif kullandım onun dışında pek bir işim olmadı otomatik ödeme ile.aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2018, 00:29:10Teşekkürler hocam, bakalım moka bizi kabul edicekmi. Hacmimiz çok fazla değil açıkcası.picpoket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şimdi şurda https://www.iyzico.com/blog/iste-iyz...zin-cevaplari/ açıklamışlar her alışverişe 20 gün blokaj süresi koyuyorlarmış malesef. Fakat erken ödeme diye bir paketleri var yıllık 390TL ödersen çarşambadan çarşambaya ödeme alıyormuşsun.AeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle