• 28-12-2018, 23:07:33
    #1
    Selamun aleykum arkadaşlar,

    Aranızda mokapos kullanan varmı ? Menmun olan ve şartları hakkında bilgisi olan arkadaşlarımdan yardım rica ediyorum. Mokapos bloke süresi 2 gün gibi bir süre imiş. Komisyon oranları diğerlerine göre daha az diyorlar duyduklarımı söylüyorum. Ne diyorsunzu bu firma hakkında ? iyzico ile çalışayım diyorum fakat 20 gün bloke koyuyormuş. Eski e-ticaret sitelerimi harekete geçirme kararı aldım sizden yardım rica ediyorum.
  • 28-12-2018, 23:13:18
    #2
    Bilindik firmalardan devam etmek daha mantıklı. İyzico yada paytr üzerinden devam edin.
  • 28-12-2018, 23:20:57
    #3
    Selamlar,

    Eski çalıştığım firma moka ile anlaşmalı idi ve sürekli moka entegrasyonu kullanıyorduk. Elimde laravel için hazır yazılmış paketide mevcut ve bir sıkıntı yaşamadık. Sadece teknik olarak yardımcı olabilirim
  • 28-12-2018, 23:25:17
    #4
    AeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilindik firmalardan devam etmek daha mantıklı. İyzico yada paytr üzerinden devam edin.
    Hocam 20 gün bloke süresi çok fazla. Bizim sattığımız ürünler pahalı ürünler. 3-4k civarı. O 20 gün bizi sıkıntıya sokar.

    picpoket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Eski çalıştığım firma moka ile anlaşmalı idi ve sürekli moka entegrasyonu kullanıyorduk. Elimde laravel için hazır yazılmış paketide mevcut ve bir sıkıntı yaşamadık. Sadece teknik olarak yardımcı olabilirim
    Teşekkürler hocam, woocommerce entegrasyonu için eklentileri mevcut herhalde. Ne kadar süre kullandınız. Bloke süresi denildiği gibi 2 günmü. BDDK onaylı bir firmamıdır.



    Yokmu başka bilgisi olan arkadaşlar ?
  • 29-12-2018, 00:06:06
    #5
    aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 20 gün bloke süresi çok fazla. Bizim sattığımız ürünler pahalı ürünler. 3-4k civarı. O 20 gün bizi sıkıntıya sokar.



    Teşekkürler hocam, woocommerce entegrasyonu için eklentileri mevcut herhalde. Ne kadar süre kullandınız. Bloke süresi denildiği gibi 2 günmü. BDDK onaylı bir firmamıdır.




    Yokmu başka bilgisi olan arkadaşlar ?
    20 Gün blokeyi ben kendim 40₺ ödeme yapıp 20 gün bekleyerek kaldırdım. Asıl ücretler gelmeden demo bir ücret atıp blokenin kalkmasını bekleyin.
  • 29-12-2018, 00:14:44
    #6
    AeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 Gün blokeyi ben kendim 40₺ ödeme yapıp 20 gün bekleyerek kaldırdım. Asıl ücretler gelmeden demo bir ücret atıp blokenin kalkmasını bekleyin.
    Nası hocam anlamadım. Şimdi bu bloke süresi sadece 1 sefermi bekleniyor. Ben her alışverişte bekleniyor sanıyordum. Dediğiniz gibiyse hemen anlaşma yollarına başvurayım ?
  • 29-12-2018, 00:15:20
    #7
    aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam, woocommerce entegrasyonu için eklentileri mevcut herhalde. Ne kadar süre kullandınız. Bloke süresi denildiği gibi 2 günmü. BDDK onaylı bir firmamıdır.
    Firma BDDK onaylıdır. Yaklaşık 2 sene çalıştım ve bütün projelerde moka kullanıldı bir sorun yaşamadık fakat bloke süresi hakkında bir bilgim yok.
  • 29-12-2018, 00:26:17
    #8
    aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nası hocam anlamadım. Şimdi bu bloke süresi sadece 1 sefermi bekleniyor. Ben her alışverişte bekleniyor sanıyordum. Dediğiniz gibiyse hemen anlaşma yollarına başvurayım ?
    Benim bildiğim o şekilde hocam. Hesabımı 2 ay kadar aktif kullandım onun dışında pek bir işim olmadı otomatik ödeme ile.
  • 29-12-2018, 00:29:10
    #9
    picpoket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firma BDDK onaylıdır. Yaklaşık 2 sene çalıştım ve bütün projelerde moka kullanıldı bir sorun yaşamadık fakat bloke süresi hakkında bir bilgim yok.
    Teşekkürler hocam, bakalım moka bizi kabul edicekmi. Hacmimiz çok fazla değil açıkcası.

    AeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bildiğim o şekilde hocam. Hesabımı 2 ay kadar aktif kullandım onun dışında pek bir işim olmadı otomatik ödeme ile.
    Hocam şimdi şurda https://www.iyzico.com/blog/iste-iyz...zin-cevaplari/ açıklamışlar her alışverişe 20 gün blokaj süresi koyuyorlarmış malesef. Fakat erken ödeme diye bir paketleri var yıllık 390TL ödersen çarşambadan çarşambaya ödeme alıyormuşsun.