picpoket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Firma BDDK onaylıdır. Yaklaşık 2 sene çalıştım ve bütün projelerde moka kullanıldı bir sorun yaşamadık fakat bloke süresi hakkında bir bilgim yok.
Teşekkürler hocam, bakalım moka bizi kabul edicekmi. Hacmimiz çok fazla değil açıkcası.

AeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bildiğim o şekilde hocam. Hesabımı 2 ay kadar aktif kullandım onun dışında pek bir işim olmadı otomatik ödeme ile.
Hocam şimdi şurda https://www.iyzico.com/blog/iste-iyz...zin-cevaplari/ açıklamışlar her alışverişe 20 gün blokaj süresi koyuyorlarmış malesef. Fakat erken ödeme diye bir paketleri var yıllık 390TL ödersen çarşambadan çarşambaya ödeme alıyormuşsun.