• 08-07-2008, 03:00:16
    #1
    Reklam olarak algılanacak bir şeyi yok şu anki sıkıntımın. O yüzden, konuyu farklı yönlere çekmezsek memnun olacağım.

    Sıkıntım şu arkadaşlar.

    İletişim, istatistikler gibi oluşturduğum sayfalarımın menüsü normal şekilde çıkarken, anasayfa ve yazıların devamının gösterildiği sayfalarda menü aşağıya çekilmiş halde çıkıyor. (örnek)

    CSS ile alakalı bir durum değil bundan eminim. Çünkü CSS sorunu olsa iletişim gibi sayfaların da menüsünün aşağıda olması gerekirdi. Aklıma ReklamStore kodları geliyor çünkü diğer statik sayfalarda o reklam kodu yok. Sizce ne yapmak gerekir?
  • 08-07-2008, 03:04:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Bakım Modu
    blogdar.org şu anda yapılan iyileştirmeler nedeniyle servis dışıdır.
    Lütfen 30 dakika sonra, yeniden bi' deneyin.
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Kapalı..
  • 08-07-2008, 03:24:03
    #3
    MurderDolls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapalı..
    Ulan güya konuyu açmadan önce deaktif edecektim eklentiyi .

    Teşekkür ederim Murder. Unutkanlık işte (yaş 18!).
  • 08-07-2008, 15:25:38
    #4
    Sorunu çözdüm. Çok basit bir karakter hatası yüzünden menüler aşağıda çıkıyormuş .