Reklam olarak algılanacak bir şeyi yok şu anki sıkıntımın. O yüzden, konuyu farklı yönlere çekmezsek memnun olacağım.

Sıkıntım şu arkadaşlar.

İletişim, istatistikler gibi oluşturduğum sayfalarımın menüsü normal şekilde çıkarken, anasayfa ve yazıların devamının gösterildiği sayfalarda menü aşağıya çekilmiş halde çıkıyor. (örnek)

CSS ile alakalı bir durum değil bundan eminim. Çünkü CSS sorunu olsa iletişim gibi sayfaların da menüsünün aşağıda olması gerekirdi. Aklıma ReklamStore kodları geliyor çünkü diğer statik sayfalarda o reklam kodu yok. Sizce ne yapmak gerekir?