Reklam olarak algılanacak bir şeyi yok şu anki sıkıntımın. O yüzden, konuyu farklı yönlere çekmezsek memnun olacağım.
Sıkıntım şu arkadaşlar.
İletişim,
istatistikler gibi oluşturduğum sayfalarımın menüsü normal şekilde çıkarken,
anasayfa ve yazıların devamının gösterildiği sayfalarda menü aşağıya çekilmiş halde çıkıyor. (
örnek)
CSS ile alakalı bir durum değil bundan eminim. Çünkü CSS sorunu olsa iletişim gibi sayfaların da menüsünün aşağıda olması gerekirdi. Aklıma ReklamStore kodları geliyor çünkü diğer statik sayfalarda o reklam kodu yok. Sizce ne yapmak gerekir?