• 05-12-2018, 22:25:10
    #1
    Arkadaşlar merhaba, bir adet 120 gb ssd aldım. Ama nasıl yaptıysam bilmiyorum ssd ikiye bölündü. 13 GB yedekte bekliyor. Ben bunu C: sürüsüne dahil etmek istiyorum. Disk yönetiminde genişlet aktif görünmüyor, AOMEI Partion yükledim.



    Bu hatayı alıyorum. Bu 13gb'ı nasıl dahil edeceğim?
  • 05-12-2018, 22:39:18
    #2
    Diskpart ile diski tamamen silin, tekrar bölüm oluşturun.
  • 05-12-2018, 22:58:26
    #3
    Formatsız olmuyor yani.