Arkadaşlar merhaba, bir adet 120 gb ssd aldım. Ama nasıl yaptıysam bilmiyorum ssd ikiye bölündü. 13 GB yedekte bekliyor. Ben bunu C: sürüsüne dahil etmek istiyorum. Disk yönetiminde genişlet aktif görünmüyor, AOMEI Partion yükledim.
Bu hatayı alıyorum. Bu 13gb'ı nasıl dahil edeceğim?