Hitlerde düşüş mü var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hitlerde düşüş mü var
19
●
1.374
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Hitlerde düşüş mü var
1
2
3
18-09-2006, 23:25:20
#1
ilteris83
Üyeliği durduruldu
Son bir kaç gündür hitlerde düşüş mü var yoksa benim sitelere has bir olay mı sizde nasıl durumlar arkadaşlar bu tarz bir düşüş yaşayanlar var mı ?
18-09-2006, 23:26:59
#2
troy
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bugün ve dün fena halde var, okullar açıldı benim ilgili yaş grubuyla alakalı siteler %40 hit kaybetti bugün. toparlanır umarım.
18-09-2006, 23:46:18
#3
GoodSave!
Dün 9243 tekil,
Bugün şu anda 3230 tekil
%40 dan da fazla bu!
18-09-2006, 23:46:35
#4
MeSsO_
ewt hitler ufaktan bi azaldı bendede okullar felan işte sanırım ilerleyen günlerde bu düşüş artacak yazılılar felan başlasın
19-09-2006, 00:04:54
#5
ilteris83
Üyeliği durduruldu
Şaka bir yana inşallah toparlanır yoksa halimiz harap
19-09-2006, 00:11:20
#6
mrtylmz
Üyeliği durduruldu
adultu pek etkilemedi
19-09-2006, 00:11:25
#7
MuratCem
hitlerde acayip düşüş var
19-09-2006, 00:13:44
#8
Crash
Aynen c.tesi den beri %40 kadar düşmüş durumda ama yukarıda arkadaşın yazdığı gibi ***** etkilenmedi.Havalar biraz daha soğusun kullanım dahada artar eski haline gelir o zaman.Millet hala dışarılarda dolaşıyor.
19-09-2006, 01:25:49
#9
zedrh+
Misafir
poh pooh 1-2 1-2 heh mik açık
mp3 ü bildiriyorum %20 gibi bir düşüş var saygılar
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler