Aynen c.tesi den beri %40 kadar düşmüş durumda ama yukarıda arkadaşın yazdığı gibi ***** etkilenmedi.Havalar biraz daha soğusun kullanım dahada artar eski haline gelir o zaman.Millet hala dışarılarda dolaşıyor.