• 01-07-2008, 22:18:33
    #1
    Aşağı yukarı 4 ay önce açılan sitem mozilla firefox'ta açılıyor fakat internet explererda açılmıyor. Bir türlü çözüm bulamadım buna. bir fikri olan yardımcı olabilir mi. site adresim: sitem
  • 01-07-2008, 22:29:38
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ie bazı kodları gormuyor bundan olabilir
  • 01-07-2008, 22:35:17
    #3
    Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ie bazı kodları gormuyor bundan olabilir
    mesela nasıl kodaları görmüyor biraz daha açık olabilir misiniz yardım için.
  • 26-01-2009, 01:11:36
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aynı sorun bende de var nun çözümünü bilen var mı web sayfası
  • 26-01-2009, 04:30:47
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    celalettin1286 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşağı yukarı 4 ay önce açılan sitem mozilla firefox'ta açılıyor fakat internet explererda açılmıyor. Bir türlü çözüm bulamadım buna. bir fikri olan yardımcı olabilir mi. site adresim: sitem
    ie bazı sitelerin kodlarini okumuyor örnek facebook, facebook'u farklı farklı 3-4 pencerede açamıyorsun açıyorsun ancak site açilmiyor tam net açıklayıcı oldumu bilmiyorum karınca kararınca anlatmaya çalıştım işte bazi sitelerin kodlarini okumuyor ve görmüyor sanırsam ie

    bu belkide ie'nin eklentilerindende kaynaklanabilir