internet explorer da sitem açılmıyor
4
●1.485
- 01-07-2008, 22:18:33Aşağı yukarı 4 ay önce açılan sitem mozilla firefox'ta açılıyor fakat internet explererda açılmıyor. Bir türlü çözüm bulamadım buna. bir fikri olan yardımcı olabilir mi. site adresim: sitem
- 01-07-2008, 22:35:17mesela nasıl kodaları görmüyor biraz daha açık olabilir misiniz yardım için.Ulath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2009, 01:11:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.aynı sorun bende de var nun çözümünü bilen var mı web sayfası
- 26-01-2009, 04:30:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ie bazı sitelerin kodlarini okumuyor örnek facebook, facebook'u farklı farklı 3-4 pencerede açamıyorsun açıyorsun ancak site açilmiyor tam net açıklayıcı oldumu bilmiyorum karınca kararınca anlatmaya çalıştım işte bazi sitelerin kodlarini okumuyor ve görmüyor sanırsam iecelalettin1286 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bu belkide ie'nin eklentilerindende kaynaklanabilir
