Aşağı yukarı 4 ay önce açılan sitem mozilla firefox'ta açılıyor fakat internet explererda açılmıyor. Bir türlü çözüm bulamadım buna. bir fikri olan yardımcı olabilir mi. site adresim:
sitem
ie bazı sitelerin kodlarini okumuyor örnek facebook, facebook'u farklı farklı 3-4 pencerede açamıyorsun açıyorsun ancak site açilmiyor tam net açıklayıcı oldumu bilmiyorum karınca kararınca anlatmaya çalıştım işte bazi sitelerin kodlarini okumuyor ve görmüyor sanırsam ie
bu belkide ie'nin eklentilerindende kaynaklanabilir