Arkadaşlar dün gece bilgisayarı kapadım yattım.
Sanırım erken kapamış olucamkibugün bilgisayarımı bi açtım sadece bilgisayarın ana simgeleri ve yüklü programlar var.Tüm belgeler silinmiş hepsi:S
Ne yapmalıyım ben.
Sistemi geri yükledim olmadı malesef
bilgisayarında birden fazla kullanıcı hesabın varsa büyük ihtimalle otomatik olarak diğerine geçmiştir her zaman kullandığın hesaba geçersen sorun düzelecektir.