• 30-06-2008, 14:12:14
    #1
    Arkadaşlar dün gece bilgisayarı kapadım yattım.
    Sanırım erken kapamış olucamkibugün bilgisayarımı bi açtım sadece bilgisayarın ana simgeleri ve yüklü programlar var.Tüm belgeler silinmiş hepsi:S
    Ne yapmalıyım ben.
    Sistemi geri yükledim olmadı malesef
  • 30-06-2008, 14:49:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    herhangi bi prog kurulumuydu ? (deepfreeze) vb .. ?

    aganigi naganigi sitelre girdinmi ? (virüs bulaşabilir)

    Harddiskinde BadSector Olabilir ( Ozaman HDD nin kurtulması biraz zor)
  • 30-06-2008, 14:58:35
    #3
    bilgisayarında birden fazla kullanıcı hesabın varsa büyük ihtimalle otomatik olarak diğerine geçmiştir her zaman kullandığın hesaba geçersen sorun düzelecektir.
  • 30-06-2008, 14:59:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşa katılıyorum tam ek madde yazacaktım dene bunları
  • 30-06-2008, 16:00:44
    #5
    Saolun arkadaşlar halletim başka şekilde.