Arkadaşlar dün gece bilgisayarı kapadım yattım.
Sanırım erken kapamış olucamkibugün bilgisayarımı bi açtım sadece bilgisayarın ana simgeleri ve yüklü programlar var.Tüm belgeler silinmiş hepsi:S
Ne yapmalıyım ben.
Sistemi geri yükledim olmadı malesef