PC ye bir spy girmiş. adware temizliyor ama yine de tam olarak silinmiyor.
"toolbar " eklemiş en üstte.
her yolu denedim ama nafile.
ne yapmak lazım sizce?
http://www.pctools.com/spyware-doctor/ çok etkili bir program. Banada bulaşmıştı. Yoktur önermişti, teşekkürler. 319 tane buldu ve hepsini temizledi. ( Crackini seriall.com dan yüklemiştim. Sürekli dosya yüklemeye çalışıyor bilgisayarına, dikkatli ol. Popup blocker ile bağlanmalısın )
Hijack This diye bir program var. Ufak 200 kb. Oda oldukça etkili regedit i temizliyor.
http://www.pctools.com/spyware-doctor/ çok etkili bir program. Banada bulaşmıştı. Yoktur önermişti, teşekkürler. 319 tane buldu ve hepsini temizledi. ( Crackini seriall.com dan yüklemiştim. Sürekli dosya yüklemeye çalışıyor bilgisayarına, dikkatli ol. Popup blocker ile bağlanmalısın )
Hijack This diye bir program var. Ufak 200 kb. Oda oldukça etkili regedit i temizliyor.
bu program buluyor ama silmiyor satın almanı istiyor seril buldum ama gene yemedi silmiyor satın alırsan silinecek diyor.
http://www.sunbelt-software.com/CounterSpy.cfm
Hiçbirinin temizleyemediğini bu temizliyor.
Microsoft Anti Spyware'de zaten bunun üzerinden geliştirilmiş bir proje. Ama kesinlikle hala daha hepsinden iyisi bu.
Buluyor ama silmiyor. crack istiyor yada serial. seriall.com adresinden aynı versiyon un serialini yükledim ve sonra temizledim. Fakat ilerleyen zamanlarda program hata verdi ve kaldırdım. Bir daha kurulmadı. yükledikten sonra kaldırmayınız. Ben spybot kullanıyorum.
http://www.sunbelt-software.com/CounterSpy.cfm
Hiçbirinin temizleyemediğini bu temizliyor.
Microsoft Anti Spyware'de zaten bunun üzerinden geliştirilmiş bir proje. Ama kesinlikle hala daha hepsinden iyisi bu.
kardeş süper bişi bu bee bunu serial bulmak alzım aradım ama bulamadım.. yemedi 15 günlük kaldı böle :P