PC ye bir spy girmiş. adware temizliyor ama yine de tam olarak silinmiyor.
"toolbar " eklemiş en üstte.
her yolu denedim ama nafile.
ne yapmak lazım sizce?

kökten çözüm öneren var mı format dışında