Merhabalar arkadaşlar localhost ta çalışma yapıyordum ama php sürümüm yetersiz geldi.Php sürümünüde yükseltemedim .dll hatası alıyorum sürekli.
onun için çalışmalarımı kontrol edeceğim hostin lazım ücretsiz.Bildiğiniz varsa paylaşırmısınız.?
şimdiden teşekkürler