black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xampp son sürüm yüklerseniz php 7 sürümü geliyor onu kullanabilirsiniz
hocam işte sıkıntı orda wamp server çalımıyor yeni sürümü .dll hatası alıyorum sürekli.