• 20-06-2008, 22:58:29
    #1
    Bir scirp kurdum kurulum, kurduktan sonra altaki hatayı alıyorum bunun nedeni nedir.vps kullanıyorum.
    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/dir/domains/siteadı.com/public_html/index.php:1) in /home/dir/domains/siteadı.com/public_html/ayar.php on line 2
    burda ayar.php dosyasında 2. satırda
    <?
    session_start(); yazıyor
  • 20-06-2008, 23:50:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Session Başlatılamıyor veya sessiondan önce başka bir komut kullanılmış
  • 21-06-2008, 08:49:12
    #3
    ne yapmam lazım peki session'u başlatmak için.
  • 21-06-2008, 08:52:55
    #4
    index.php deki session_start() ı sil. Muhtemelen ayar.php index.php ye include edildiği için 2 kere session_start() hata verdiriyor. Yine düzelmezse geçici süreliğine başına @ koy hata mesajını görmezsin.
  • 21-06-2008, 09:00:16
    #5
    Ghost_Boy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    index.php deki session_start() ı sil. Muhtemelen ayar.php index.php ye include edildiği için 2 kere session_start() hata verdiriyor. Yine düzelmezse geçici süreliğine başına @ koy hata mesajını görmezsin.
    dedigini eve gidince yapacam. ama ben hatayı görmemek istmiyorum hatayı düzeltmek istiyorum, hata yuzunden admin panelinede giremiyorum.script localde sorunsuz çalışıyor,ama hostta bu sorunu veriyor walla gıcık oldum
  • 21-06-2008, 09:06:44
    #6
    gravedigger_yk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dedigini eve gidince yapacam. ama ben hatayı görmemek istmiyorum hatayı düzeltmek istiyorum, hata yuzunden admin panelinede giremiyorum.script localde sorunsuz çalışıyor,ama hostta bu sorunu veriyor walla gıcık oldum
    Zaten geçici süre görmezsin dediğim sorunu çözene kadar ziyaretçilerin görmesin demek istemiştim. Hata kodları pek hoş olmuyor da