dedigini eve gidince yapacam. ama ben hatayı görmemek istmiyorum hatayı düzeltmek istiyorum, hata yuzunden admin panelinede giremiyorum.script localde sorunsuz çalışıyor,ama hostta bu sorunu veriyor walla gıcık oldum
Zaten geçici süre görmezsin dediğim sorunu çözene kadar ziyaretçilerin görmesin demek istemiştim. Hata kodları pek hoş olmuyor da