• 20-06-2008, 18:45:12
    #1
    S.a. arkadaşlar adamın biri tüm vbulletin databaselerini çalabileceğini iddia ediyor. Ne diyorsunuz bu konuda. adama divxm.com un databasesini çal dedim 100 ytl veririm dedim. sizce ????
  • 20-06-2008, 18:46:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    vbulletinde acık yakalamıştır ( çok düşük ihtimal ) yada sallıyordu

    Ama birinin database bilgilerini biliyorsa çalabilir..
  • 20-06-2008, 18:59:42
    #3
    sadece tehdit...
  • 20-06-2008, 19:02:47
    #4
    r10 un databasesine kaç para verirdiniz ?
  • 20-06-2008, 19:05:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    darbetim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 un databasesine kaç para verirdiniz ?
    10 ytl paypal geçerli mi? adam akıllı bir makale ve programlama bölümü var gerisi hikaye
    -adsenseseden banlanan niye banlandım der
    -şu tıka bakın yazıklar olsun derler
    -üyelerin yarısı link degişimi yapar açılan her siyasi konu kitlenir
    -maxigeyik desen hiç anlatmayım

  • 20-06-2008, 19:13:43
    #6
    Databaseini çalmaktan kasıt forumu clonelamak ise evet yapabilir. Çünkü botu ben yazdım
  • 20-06-2008, 19:53:23
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    serverin açığı varsa rahatlıkla config.php bilgilerini okuyup databaseleri çalabilir seninkileride siler
  • 20-06-2008, 19:58:39
    #8
    Yok sadece benimkini değil tüm siteleri çalabilirim diyor adam
  • 20-06-2008, 20:06:19
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    darbetim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok sadece benimkini değil tüm siteleri çalabilirim diyor adam
    Veritabanı çalıyor mu, yoksa kopyalıyor mu ? Çalmaktan kastı ne ?

    vBulletin Community Forum - Powered by vBulletin > burası da vBulletin.



    Pff, konuya bakın ya..