• 31-05-2018, 14:08:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Xenforo 2.0.0 kurulumunda aldığım fpassthru via the disable_functions hatasını nasıl düzeltebilirim ?

    fpassthru etkinleştirmem gerekecek sanırım ? Tam anlamadım yada kapatmam mı gerekecek. :S Acil yardım arıyorum
  • 31-05-2018, 14:09:03
    #2
    hosting kullanıyorsanız yapamazsınız.
    Sunucu kullanıyorsanız panelden php ayarlarından disable_functions kısmından kaldırabilirsiniz.
  • 31-05-2018, 14:10:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hosting kullanıyorsanız yapamazsınız.
    Sunucu kullanıyorsanız panelden php ayarlarından disable_functions kısmından kaldırabilirsiniz.
    Reseller kullanıyorum bana acil olarak , nerden nereye girmem gerek neye tıklamam gerek onları söylersen hemen etkinleştireyim php.ini kod ekleyebiliyorum MultiPHP INI Düzenleyicisi 'den
  • 31-05-2018, 14:12:52
    #4
    harunlee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reseller kullanıyorum bana acil olarak , nerden nereye girmem gerek neye tıklamam gerek onları söylersen hemen etkinleştireyim php.ini kod ekleyebiliyorum MultiPHP INI Düzenleyicisi 'den
    Reseller kullanıyorsanız ne yazik ki işlem yapamazsınız. Hosting değil sanal sunucu kiralamanız lazım.
  • 31-05-2018, 14:13:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Güvenlik açığına sebep olabilecekleri için bazı fonksiyonlar kapalıdır php'de.
    Shared hosting firmaları bu fonksiyonları istesen de açmaz.
    Kendi hostun varsa, disable_functions terimine bak, php ini dosyasında.

    Not-1: Tavsiyem, o metot yerine alternatif bir metot üretmen.
    Not-2: Sunucuyu eline verebilirler, hacklenme sebebin olabilir.
  • 31-05-2018, 14:16:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Tamamdır bilgilendirme için teşekkürler herkese , 1 hafta önce kurulum yapacağım zaman hosting firmam ile görüştüm açmışlardı hemen kurulumumu yaptım sonra kapatmışlar ondan dolayı sizlere sormak istedim ben açıp kapatabilir miyim diye sanırım kendim yapamıyorum Yine iş düştü pm atıp açtırmaya