Xenforo 2.0.0 kurulumunda aldığım fpassthru via the disable_functions hatasını nasıl düzeltebilirim ?

fpassthru etkinleştirmem gerekecek sanırım ? Tam anlamadım yada kapatmam mı gerekecek. :S Acil yardım arıyorum