• 11-05-2018, 19:36:07
    #37
    Konu linklerindeki TR harfleri EN karakterler ile karşılığını verin hocam,
    Hız gayet iyi ama şuan hızı etkilkeyecek bir faktör görünmüyor gibi.
    Başarılar
  • 11-05-2018, 19:56:44
    #38
    sol emoji kolonu mobilde çok yer kaplıyor.
  • 11-05-2018, 19:58:00
    #39
    Çok başarılı valalhi, elerinize sağlık
  • 11-05-2018, 22:03:38
    #40
    Çok Hızlı Gerçekten
  • 12-05-2018, 02:28:37
    #41
    X
    Misafir
    Sunucu nerede acaba?
  • 12-05-2018, 14:19:00
    #42
    X adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucu nerede acaba?
    hocam sunucum yok diyebilirim, jekyll (github-pages) olduğu için sunucumu github üstleniyor. Beni kendi alt yapısında barındırıyor
  • 12-05-2018, 14:25:55
    #43
    Tasarım sadeliği, fazla javascript kodu kullanmamak, görsel olarak sitede "sadece logo kullanmak" siteyi uçurur zaten. Fakat hız konusunda çalışmalarının üzerine düşmek güzel bir şey. Tebrik ederim.