• 10-05-2018, 16:57:10
    #10
    Renkler biraz göz yoruyor sanki ama güzel.
  • 10-05-2018, 16:57:18
    #11
    faviconda sikinti var tags kisminda galiba http://prntscr.com/jg55g4
  • 10-05-2018, 16:57:26
    #12
    post içi font tercihi kesinlikle yanlış + line height ayarı biraz düzeltilmeli.
    üst menünün rengi grinin aksine turuncu olmalıydı
    • erdemoflaz
    erdemoflaz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-05-2018, 16:57:55
    #13
    mobilden test ettim ateş ediyor
  • 10-05-2018, 16:58:41
    #14
    Bacterium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "404 Ulaaan nolduuu şimdiii !!!


    Aga böyle bir sayfa yok, belki de hiç olmamıştır

    ama şimdi sen bu sayfaya düştüysen sebebini bende merak ettim, admine bi sorsak mı ya? bence soralım. Hadi hadi sorayım, sen twitterdan admin dengesizine sorsana nolmuş bu linke bi öğrenelim, sor da bakalım ne *** yemiş burda öğrenelim, hem o da hata bildirimi için sevinir "

    EFSANE OLMUŞ
    hahahhahahhaha
  • 10-05-2018, 16:59:32
    #15
    Mobilde fenalık başkan bizde isteriz
  • 10-05-2018, 17:00:11
    #16
    Konuyu toplam 174 üye okuyor. (160 Kayıtlı üye ve 14 Misafir)
  • 10-05-2018, 17:00:48
    #17
    Üyeliği durduruldu
    beğendim
  • 10-05-2018, 17:01:33
    #18
    sitenin tasarımı sade, hatalı sorgu/işlem çalıştırılmıyosa zaten bu şekilde çalışır.konu açacak fark göremedim.