• 11-04-2018, 16:02:47
    #1
    facebook böyle zorlu günler geçirirken neden hisseleri değerleniyor? dün analiz şirketine kendilerinin yetki verdiklerni açılamadılar mı? baktığım haberlere göre son 2 yılın en büyük hisse artışını yaşamışlar bugün.
  • 11-04-2018, 16:33:37
    #2
    Mark özür diledi. Artık hisseler yükselebilir

    drokber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    facebook böyle zorlu günler geçirirken neden hisseleri değerleniyor? dün analiz şirketine kendilerinin yetki verdiklerni açılamadılar mı? baktığım haberlere göre son 2 yılın en büyük hisse artışını yaşamışlar bugün.