Mark özür diledi. Artık hisseler yükselebilir

drokber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
facebook böyle zorlu günler geçirirken neden hisseleri değerleniyor? dün analiz şirketine kendilerinin yetki verdiklerni açılamadılar mı? baktığım haberlere göre son 2 yılın en büyük hisse artışını yaşamışlar bugün.