E-devletten sms şikayetinde bulunuyorum kaç aydır da tınlayan yok. Böyle olduğu müddetçe çok kişinin daha parası gider. O kadar "kendini savcı, polis olarak tanıtanlara itibar etmeyin" diye uyarı smsleri atılıyor ama hala savcısından profesörüne kadar dolandırılmayan adam kalmıyor.
E-devletten sms şikayetinde bulunuyorum kaç aydır da tınlayan yok. Böyle olduğu müddetçe çok kişinin daha parası gider. O kadar "kendini savcı, polis olarak tanıtanlara itibar etmeyin" diye uyarı smsleri atılıyor ama hala savcısından profesörüne kadar dolandırılmayan adam kalmıyor.
btk banka domain satışlarına bence bir yasak getirmeli. Nasıl ki com.tr için firmalar kimlik bilgisi istiyorsa aynı şey banka domainleri için de şart koşulmalı.