Dexy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E-devletten sms şikayetinde bulunuyorum kaç aydır da tınlayan yok. Böyle olduğu müddetçe çok kişinin daha parası gider. O kadar "kendini savcı, polis olarak tanıtanlara itibar etmeyin" diye uyarı smsleri atılıyor ama hala savcısından profesörüne kadar dolandırılmayan adam kalmıyor.


Faşik ya. Devlette faşik, e-Devlet’te faşik