• 13-06-2008, 15:31:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar,

    123 Flash Menu programını kullanarak menüler oluşturdum. www.fenerbahcefc.org/index1.htm adresinde oluşturduğum menuleri görebilirsiniz. Şimdi diyelim "Fenerbahce-Kulüp" başlığına gitmek istiyorum. "kulup.html" yeni bir sayfada açılıyor. Ben gitmek istediğim herhangi bir başlıgın aynı sayfada, oluşturduğum menulerin altında görüntülenmesini istiyorum. Target kısmına ne yazmam gerekiyor? Şimdiden teşekkürler.

    http://img393.imageshack.us/img393/9100/sk1lj0.jpg
  • 13-06-2008, 15:39:26
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    target kısmını iframe ismini ne koyduysan onu vermelisin.örneğin flash menüde target kısmına "buraksuluk" yazdın.
    Alıntı
    <iframe name="buraksuluk" width="473" height="277" src="kulup.html"></iframe>
    iframe kodunda bu şelide olması lazım.
    Kolay gelsin.
  • 13-06-2008, 15:41:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    <html>

    <head>
    <meta http-equiv="Content-Type"
    content="text/html; charset=windows-1254">
    <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage Express 2.0">
    <title></title>
    </head>

    <body bgcolor="#021033">


    <p>&nbsp;</p>

    <p>&nbsp;</p>

    <p align="center"><object id="index1.swf"
    classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000"
    codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,0,0"
    align="middle" border="0" width="1004" height="220"><param
    name="allowScriptAccess" value="sameDomain"><param name="movie"
    value="index1.swf"><param name="quality" value="high"><param
    name="bgcolor" value="#e8e8e8"><param name="salign" value="t"><embed src="file:///C:/Documents and Settings/DELL/Desktop/fenerbahcefc.org/fc.index/index1.swf" align="middle" border="0" width="1004" height="220" quality="high" bgcolor="#e8e8e8" name="index1.swf" allowscriptaccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" name="obj1" width="1004" height="220" quality="High" wmode="transparent"></object>
    </p>

    <p>&nbsp;</p>

    <p>&nbsp;</p>

    <p align="center"><font color="#FFCC00" size="5"><strong>This
    site currently under construction</strong></font></p>

    <p>&nbsp;</p>

    <p>&nbsp;</p>
    </body>
    </html>


    şimdi kaynak html kod bu, verdiginizi kodu nereye eklemem gerekiyor?
  • 13-06-2008, 15:45:41
    #4
    arkadaşım sen sitenin neresinde iframe açmak istiyorsan oraya koyuyorsun.
    <body>

    </body>

    arasında nereye koyma istiyorsan oraya yaz kodu.Boyutunuda width="473" height="277" bu kodlardan ayarla.
  • 13-06-2008, 16:35:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    burak çok saol, halletim gibi. Ama sayfanın tam olarak acılması ıcın boyutların ne olması gerekıyor? kenarda bosluklar fılanda kalıyor.