Selamlar,
123 Flash Menu programını kullanarak menüler oluşturdum. www.fenerbahcefc.org/index1.htm adresinde oluşturduğum menuleri görebilirsiniz. Şimdi diyelim "Fenerbahce-Kulüp" başlığına gitmek istiyorum. "kulup.html" yeni bir sayfada açılıyor. Ben gitmek istediğim herhangi bir başlıgın aynı sayfada, oluşturduğum menulerin altında görüntülenmesini istiyorum. Target kısmına ne yazmam gerekiyor? Şimdiden teşekkürler.
http://img393.imageshack.us/img393/9100/sk1lj0.jpg
123 Flash Menü de link verme - iframe
4
●1.803
- 13-06-2008, 15:39:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.target kısmını iframe ismini ne koyduysan onu vermelisin.örneğin flash menüde target kısmına "buraksuluk" yazdın.iframe kodunda bu şelide olması lazım.Alıntı
Kolay gelsin. - 13-06-2008, 15:41:13Üyeliği durduruldu<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type"
content="text/html; charset=windows-1254">
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage Express 2.0">
<title></title>
</head>
<body bgcolor="#021033">
<p> </p>
<p> </p>
<p align="center"><object id="index1.swf"
classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000"
codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,0,0"
align="middle" border="0" width="1004" height="220"><param
name="allowScriptAccess" value="sameDomain"><param name="movie"
value="index1.swf"><param name="quality" value="high"><param
name="bgcolor" value="#e8e8e8"><param name="salign" value="t"><embed src="file:///C:/Documents and Settings/DELL/Desktop/fenerbahcefc.org/fc.index/index1.swf" align="middle" border="0" width="1004" height="220" quality="high" bgcolor="#e8e8e8" name="index1.swf" allowscriptaccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" name="obj1" width="1004" height="220" quality="High" wmode="transparent"></object>
</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p align="center"><font color="#FFCC00" size="5"><strong>This
site currently under construction</strong></font></p>
<p> </p>
<p> </p>
</body>
</html>
şimdi kaynak html kod bu, verdiginizi kodu nereye eklemem gerekiyor? - 13-06-2008, 15:45:41arkadaşım sen sitenin neresinde iframe açmak istiyorsan oraya koyuyorsun.
<body>
</body>
arasında nereye koyma istiyorsan oraya yaz kodu.Boyutunuda width="473" height="277" bu kodlardan ayarla.