arkadaşım sen sitenin neresinde iframe açmak istiyorsan oraya koyuyorsun.
<body>

</body>

arasında nereye koyma istiyorsan oraya yaz kodu.Boyutunuda width="473" height="277" bu kodlardan ayarla.