• 06-09-2006, 21:04:40
    #19
    Misafir
    tüm sitelerimde extreme kodları şifre istiyor ve çalışmıyor. sanırım bir sorun var sistemlerinde. 1 gün bekliyim olmazsa kaldırırım. genel bir sorun var sanırsam.
  • 06-09-2006, 21:22:38
    #20
    Üyeliği durduruldu
    sayacta herhangibir sorun yok sadece kodlarla oynayıp resim voyutunu guculttuğunuz icin ignore edildiniz sayacı calışır hale getirmek icin
    adım bir : Replace incorrect tracker code with the correct tracker code from here. yazan yerde click here ye tıklayıp yeni kodu alacaksiniz ve sayfanıza ekleyeceksiniz (kodda herhangibir oynama olmamasi lazim)
    adim 2 :kodu sayafanıza eklediken sonra Click here to restore access to your reports. click here yazısına tıklayarak sayac kodlarını değiştirdiğinizi extremeye bildireceksiniz e hemen sayacınız aktif olcak tabiki ignoreli kaldığı sure icinde hitler sayılmamış şekli ile.
  • 06-09-2006, 21:24:30
    #21
    ben resim boyutlarını 0'a 0 yapmıştım benide şutlamışlar
  • 06-09-2006, 21:26:44
    #22
    Üyeliği durduruldu
    yok şutlamamışlar.Bendede aynısını dedi şifreyi girdim orda click here die bişi var hangi sayfalarınızda kodu yanlış koymuşsunuz onu gösteriyor o sayfalardaki kodu tekrar koydum yenisiyle sorunsuz çalışıyor.Sizde öle yapın.
  • 06-09-2006, 21:34:00
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    artık kontrol ediyorlar, bi logo fazla olmasa gerek bu kadar hizmet için.
  • 06-09-2006, 21:43:36
    #24
    Misafir
    urchin gibisi yok
  • 06-09-2006, 21:46:22
    #25
    zedrh+ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    urchin gibisi yok
    Dostum onun adresi nedir?
    Extreme gibi kaliteli veri gösteriyormu?
  • 06-09-2006, 21:52:19
    #26
    Misafir
    troy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artık kontrol ediyorlar, bi logo fazla olmasa gerek bu kadar hizmet için.
    hizmet için bi logo fazla değilde istatistikleri herkez görmese daha iyi olur. şifre girişli yapmaları lazım o zaman. ben banner kodlaryıla oynamadım. başka bişi yapmıştım. neyse benimkiside kapanmış. Teker teker öyle uğraşana kadar . ohohohohoh.
  • 06-09-2006, 21:54:17
    #27
    eski urchin yeni google analytics değilmi işte.