artık kontrol ediyorlar, bi logo fazla olmasa gerek bu kadar hizmet için.
hizmet için bi logo fazla değilde istatistikleri herkez görmese daha iyi olur. şifre girişli yapmaları lazım o zaman. ben banner kodlaryıla oynamadım. başka bişi yapmıştım. neyse benimkiside kapanmış. Teker teker öyle uğraşana kadar . ohohohohoh.