• 27-11-2017, 20:29:14
    #1
    Bina icinde modem var apartman modemi sunucuya baglayip yapılan hizmetler gosterilecektir ve kamera sistemi paylasilacaktir. Kamera eklidir ama sunucu ekleyince modeme baglananlar sunucuya yonlendirilecekler.

    Modem internet baglantisi olmadigi icin thostboot.html dls baglantisi bulunamadi diye bir sayfaya yonlendiriyor nasil bunu sunucuya yonlendirebiliriz
  • 27-11-2017, 20:42:17
    #2
    Hocam biraz daha açıklarmısınız.
    Kameralar interneti olmayan bir modeme mi bağlı?
    Uzak bir bilgisayardan modemin ipsine bağlandığınızda kameralara bağlanmasınımı istiyorsunuz?
    Biraz daha açıklarsanız yardımcı olabilirim.
  • 27-11-2017, 21:56:34
    #3
    Kameralar internete bağlı olmayan modeme bağlı


    Modem internete bağlı olmadıgı için dls bağlantısı yapılamadı diye bir sayfaya yönlendiriyor ben o sayfa yerine kameraya yönlendirmesini istiyorum



    Kısacası kullanici wifo baglandiginda dvr sayfasina yonlendirsin
  • 27-11-2017, 22:15:18
    #4
    Anladığım kadarıyla internet bağlantısı olmayan kameraların bağlandığı modeme wifi ile bağlanıp kameraları izlemek istiyorsunuz fakat internet olmadığı için kameralar hata veriyor.
    Eğer böyleyse kameranın sistemi belki internete yüklüyordur. Kamerayı bilmediğim için bi bilgim yok.
  • 27-11-2017, 22:23:02
    #5
    eparlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladığım kadarıyla internet bağlantısı olmayan kameraların bağlandığı modeme wifi ile bağlanıp kameraları izlemek istiyorsunuz fakat internet olmadığı için kameralar hata veriyor.
    Eğer böyleyse kameranın sistemi belki internete yüklüyordur. Kamerayı bilmediğim için bi bilgim yok.
    Modeme bağlandıgımızda direk kamera dvr arayüzüne yönlendirsin tarayıcıdan girenleri



    Kameralarda sorun yok görünüyor
  • 27-11-2017, 22:31:27
    #6
    Şimdi anladım hocam.
    Modeminizim modeli ne?
    Birde kamera arayüzüne portlamı ulaşılıyor, ip adresiylemi.

    yukaridaki fotoğraf airties modeme ait. Eğer airties ise modeminiz internet ayarları kısmına girince fotoğraftaki gibi bir kısım gelecek. Etkim seçeneğini kaldırıp kaydet yaptığınızda aynı oluyormu.
  • 27-11-2017, 22:41:58
    #7
    Modem zyxel 192.168.1.1 modem arayuzu
    192.168.1.12 ise kamera arayuzu



    eparlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi anladım hocam.
    Modeminizim modeli ne?
    Birde kamera arayüzüne portlamı ulaşılıyor, ip adresiylemi.

    yukaridaki fotoğraf airties modeme ait. Eğer airties ise modeminiz internet ayarları kısmına girince fotoğraftaki gibi bir kısım gelecek. Etkim seçeneğini kaldırıp kaydet yaptığınızda aynı oluyormu.
    Bunu
    https://i.hizliresim.com/V3OvMv.png

    Buna yönlendirsin

    https://i.hizliresim.com/nJdLWM.png



    eparlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi anladım hocam.
    Modeminizim modeli ne?
    Birde kamera arayüzüne portlamı ulaşılıyor, ip adresiylemi.

    yukaridaki fotoğraf airties modeme ait. Eğer airties ise modeminiz internet ayarları kısmına girince fotoğraftaki gibi bir kısım gelecek. Etkim seçeneğini kaldırıp kaydet yaptığınızda aynı oluyormu.
    Bunu
    https://i.hizliresim.com/V3OvMv.png

    Buna yönlendirsin

    https://i.hizliresim.com/nJdLWM.png



    eparlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi anladım hocam.
    Modeminizim modeli ne?
    Birde kamera arayüzüne portlamı ulaşılıyor, ip adresiylemi.

    yukaridaki fotoğraf airties modeme ait. Eğer airties ise modeminiz internet ayarları kısmına girince fotoğraftaki gibi bir kısım gelecek. Etkim seçeneğini kaldırıp kaydet yaptığınızda aynı oluyormu.
    Bunu
    https://i.hizliresim.com/V3OvMv.png

    Buna yönlendirsin

    https://i.hizliresim.com/nJdLWM.png
  • 27-11-2017, 23:23:37
    #8
    Anladım Hocamda modemin yerel adresinin böyle bir şey yapabildiğini sanmıyorum. Modemin çalışması için o ipnin kullanılması lazım.