Şimdi anladım hocam.
Modeminizim modeli ne?
Birde kamera arayüzüne portlamı ulaşılıyor, ip adresiylemi.

yukaridaki fotoğraf airties modeme ait. Eğer airties ise modeminiz internet ayarları kısmına girince fotoğraftaki gibi bir kısım gelecek. Etkim seçeneğini kaldırıp kaydet yaptığınızda aynı oluyormu.