• 28-05-2008, 20:36:52
    #1
    Arkadaşlar Oynatsak,Barbie,Barbie Oyunları,Sue Oyunları,Oyunlar,Barbie Oyunu,kız oyunları adlı oyun sitesinin sahibini hiç tanımıyorum. Ancak benim kardeşim bu siteye rutin olarak giriyor ve oyun oynuyordu. Sitede hiçbir kötü içerik görmedim. Kardeşim flash oyun oynarken beni çağırdı ve durumu gösterdi. Böyle bir sitenin kapatılmasına çok üzüldüm. Acaba neden kapatılmış olabilir? Sitenin sahibi burdaysa cevap yazabilirmi. Ayrıca sizlerdende yorum bekliyorum. Bir çoğumuzun oyun sitesi var. Site ayrıca barbie kelimesindede ikinci sıradaydı.
  • 28-05-2008, 20:38:01
    #2
    önbellekten baktım sakıncalı bişey göremedim :S
  • 28-05-2008, 20:46:28
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Scriptle ilgili bi sorun olmuş yanlışlıkla o siteyide kapatmışlar şu an dava aşamasındaymış büyük ihtimalle açılır dava sonuçlanınca...
  • 28-05-2008, 20:47:46
    #4
    Ben sitenin sahibini tanıyorum hatta bayağı samimiyiz Oynatsak.org kapatılacakmış,yanlışlıkla .com da kapatılmış. Sahibi dava açacaktı (dün) açmıştır sanırım. Bayağı başarılı bir site oynatsak.com.
  • 28-05-2008, 20:51:01
    #5
    Tayyip Erdoğan ve Gül isimli eski bir oyunu barındırdığı için bir dava açılma durumu vardı bu sitenin yanlış hatırlamıyorsam. Hatta eski database ini satın alıp kurmuştum dava açılan arkadaş uyardı saolsun telefonla bende oyunu sildim. Bu yüzden kapanmış olma ihtimali var diye düşünüyorum ama net değil tabi. Ben oyunlarını incelemiştim o oyun kaldırılmıştı. Eğer bu yüzden kapanmışsa yazık olmuş
  • 28-05-2008, 20:52:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    burası Türkiye abi Insan hayatı kedi , köpekten daha önemli kurumları desen işini düzgün yapan kaç tane var ki
  • 28-05-2008, 21:18:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    TELEKOMÜNİKASYON oynattı sanırım