Arkadaşlar
Oynatsak,Barbie,Barbie Oyunları,Sue Oyunları,Oyunlar,Barbie Oyunu,kız oyunları adlı oyun sitesinin sahibini hiç tanımıyorum. Ancak benim kardeşim bu siteye rutin olarak giriyor ve oyun oynuyordu. Sitede hiçbir kötü içerik görmedim. Kardeşim flash oyun oynarken beni çağırdı ve durumu gösterdi. Böyle bir sitenin kapatılmasına çok üzüldüm. Acaba neden kapatılmış olabilir? Sitenin sahibi burdaysa cevap yazabilirmi. Ayrıca sizlerdende yorum bekliyorum. Bir çoğumuzun oyun sitesi var. Site ayrıca barbie kelimesindede ikinci sıradaydı.