• 15-09-2017, 15:14:39
    #10
    djhayal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten e-ticaret işi için gereken rakam 5.000.000 TL olmalı, yani rakam doğru hatta az bile yazmış arkadaş

    (Yazdığım rakamdaki e-ticaretten kastım n11 gibi hepsiburada evidea gibi büyük e-ticaret firmalarıdır.)

    Konu sahibi arkadaş için tek bir sektörde çalışacaksa opencart ile bu işe başlayabilirsiniz. Anahtar teslim opencart e-ticaret siteleri yapıyorum bilginiz olsun.
    Hocam evidea malesef gözümden düştü, anlaşmayı iptal etmeyi de düşünüyorum.
    Tedarikçiye verdikleri arayüzü 15 senedir günlük 18-20 saat pc kullanırımi kullanmakta zorluk çekiyorum. Anasayfadaki hiçbir görsel işlem yapamıyor, kargo yazdırmak zaten işkence, takip no versen yetmiyor, seri no desi adet fiyat bir çok ıvır zıvır var. Ayrıca haftada birgün 200 mb güncelleme alıyor program. Sipariş maili gelmiyor, 20 gün süre giriyorlar, manuel kontrol etmezsen sipariş süresi dolarken, 2 gün kala hatırlatma servis maili geliyor.
    Ürünleri de sen yolluyorsun, onların eklemesi 45 günü buluyor...

    Daha birçok ıvır zıvır tırı vırı... Evidea batar yakında, tedarikçiler işkence çekiyor, ürünler de eminim birçok sektörde gecikmeli gidiyor.
  • 15-09-2017, 15:43:52
    #11
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam evidea malesef gözümden düştü, anlaşmayı iptal etmeyi de düşünüyorum.
    Tedarikçiye verdikleri arayüzü 15 senedir günlük 18-20 saat pc kullanırımi kullanmakta zorluk çekiyorum. Anasayfadaki hiçbir görsel işlem yapamıyor, kargo yazdırmak zaten işkence, takip no versen yetmiyor, seri no desi adet fiyat bir çok ıvır zıvır var. Ayrıca haftada birgün 200 mb güncelleme alıyor program. Sipariş maili gelmiyor, 20 gün süre giriyorlar, manuel kontrol etmezsen sipariş süresi dolarken, 2 gün kala hatırlatma servis maili geliyor.
    Ürünleri de sen yolluyorsun, onların eklemesi 45 günü buluyor...

    Daha birçok ıvır zıvır tırı vırı... Evidea batar yakında, tedarikçiler işkence çekiyor, ürünler de eminim birçok sektörde gecikmeli gidiyor.
    Eski çalıştığım firmada sırf senin yazdıkların yüzünden evidea ile çalışmaktan vazgeçtiler. Bu tarz sorunların bencede hiçbir sistemde olmaması gerekiyor.
  • 15-09-2017, 15:47:45
    #12
    djhayal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski çalıştığım firmada sırf senin yazdıkların yüzünden evidea ile çalışmaktan vazgeçtiler. Bu tarz sorunların bencede hiçbir sistemde olmaması gerekiyor.
    Yakın çevreme evidea yakında batar dediğimde güldüler ama, bu şekilde yürütemezler.

    Ki ben bile vazgeçeyim diye düşünüyorsam, bir çok insan zaten gönderemiyordur ürünü. Hele ki yaşlı tayfa.
    Online panele geçiş yapmazlarsa 3-5 sene sonra çekilirler bir köşeye.
  • 15-09-2017, 17:00:52
    #13
    iyi satınalma becerinin varsa 100.000 tl ile başlayabilirsin daha az rakamlar kayıptır
    Domain ve ürün gamı önemlidir hocam.
  • 15-09-2017, 17:34:16
    #14
    djhayal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten e-ticaret işi için gereken rakam 5.000.000 TL olmalı, yani rakam doğru hatta az bile yazmış arkadaş

    (Yazdığım rakamdaki e-ticaretten kastım n11 gibi hepsiburada evidea gibi büyük e-ticaret firmalarıdır.)

    Konu sahibi arkadaş için tek bir sektörde çalışacaksa opencart ile bu işe başlayabilirsiniz. Anahtar teslim opencart e-ticaret siteleri yapıyorum bilginiz olsun.
    Hocam detaylı bilgi gonderirmisiniz referanslar dahil
    Yorumlarınız için teşekkürler ama bi yerden başlamak lazım ciddi anlamda neler yapılmalı nasıl bir yol izlenmeli
  • 18-09-2017, 03:21:14
    #15
    hiç bulaşma. 500.000 TL çok makul bir rakam.
  • 18-09-2017, 12:26:39
    #16
    lokman3434 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç bulaşma. 500.000 TL çok makul bir rakam.
    Hocam 500 bin TL diyorlar da büyük bir site için doğrudur ama ufaktan başlayarak da büyüyenler var buna ne diyorsunuz
  • 18-09-2017, 23:29:09
    #17
    Şu anda rekabet çok fazla. Şunu düşün senin sitene birileri kredi kartı numarasını girecek. Bu güveni sağlamak çok zor
  • 19-09-2017, 07:48:45
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şirket kurman şart, çünkü pos alacaksın. Eticaret yazılımı olarak bir çok seçeneğe sahipsin. Özel yazdırabilirsin, hazır zaten dolu var, ücretsiz yazılımları kullanabilirsin. Sana uyan herhangi birini kullanablirsin. Ama bence buradaki asıl olay çok ince hesaplar yapıp öyle işe girişmek. İlk düşünmen gereken ne satacağım bana ne kadar kar getirecek, şirket açacağım bana ne kadar yük olacak. En kötü ihtimali düşünüp kenara bir miktar para da ayırmalısın.