djhayal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tedarikçiye verdikleri arayüzü 15 senedir günlük 18-20 saat pc kullanırımi kullanmakta zorluk çekiyorum. Anasayfadaki hiçbir görsel işlem yapamıyor, kargo yazdırmak zaten işkence, takip no versen yetmiyor, seri no desi adet fiyat bir çok ıvır zıvır var. Ayrıca haftada birgün 200 mb güncelleme alıyor program. Sipariş maili gelmiyor, 20 gün süre giriyorlar, manuel kontrol etmezsen sipariş süresi dolarken, 2 gün kala hatırlatma servis maili geliyor.
Ürünleri de sen yolluyorsun, onların eklemesi 45 günü buluyor...
Daha birçok ıvır zıvır tırı vırı... Evidea batar yakında, tedarikçiler işkence çekiyor, ürünler de eminim birçok sektörde gecikmeli gidiyor.
