djhayal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski çalıştığım firmada sırf senin yazdıkların yüzünden evidea ile çalışmaktan vazgeçtiler. Bu tarz sorunların bencede hiçbir sistemde olmaması gerekiyor.
Yakın çevreme evidea yakında batar dediğimde güldüler ama, bu şekilde yürütemezler.

Ki ben bile vazgeçeyim diye düşünüyorsam, bir çok insan zaten gönderemiyordur ürünü. Hele ki yaşlı tayfa.
Online panele geçiş yapmazlarsa 3-5 sene sonra çekilirler bir köşeye.