Merhaba.
dogablogu . net sitem için tema konusunda bir öneriye ihtiyacım var. Şu an kullandığım tema oldukça hantal. Zaten siteye girdiğinizde anlarsınız. Değiştirmem lazım ama bir türlü uygun bir temöa bulamadım. Varmı önerisi olan_?
Tema Konusunda Öneri?
2
●192
- 10-08-2017, 14:01:27
- 10-08-2017, 17:44:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.1- portal teması ben kullaıyorum çok memnunum (bloggelisim.com)
2- onedio tarzı gayet güzel ve kullanışlı bir tema
başarılar saygılar tema yapımcısı konusunda uzman her konuda yardımcı oluyor. - 10-08-2017, 19:42:04eyvallah hocam yalnız istedigim trzda degil maaleseef.baates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle