Merhaba.

dogablogu . net sitem için tema konusunda bir öneriye ihtiyacım var. Şu an kullandığım tema oldukça hantal. Zaten siteye girdiğinizde anlarsınız. Değiştirmem lazım ama bir türlü uygun bir temöa bulamadım. Varmı önerisi olan_?