• 22-05-2008, 21:48:42
    #19
    bir arada banada dadanmıştı bu botlar.Resim doğrulama koymuştum sonra kesilmişti.
  • 22-05-2008, 21:50:13
    #20
    bu adamlar proxy kullanarak gelen türkler de olabilir.
  • 22-05-2008, 21:51:41
    #21
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...yasaklama.html
  • 22-05-2008, 23:22:43
    #22
    belki üye olmanında sahtesini yapmışardir onlar oluyordur
  • 23-05-2008, 00:06:56
    #23
    Çinli değil bunlar Capon
  • 23-05-2008, 01:19:35
    #24
    tirol07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu adamlar proxy kullanarak gelen türkler de olabilir.
    neden ingilizce yazıp cince yada japonca neyse artık link versinler
  • 23-05-2008, 01:27:20
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne mal herif bunlar yahu.
    Köy sitesi açmıştım. ****** içerikli mesaj yazıp duruyorlardı konulara. Adım çıkıyordu Köy'de. Siteyi kapatmama neden oldu bu şerefsizler!
  • 23-05-2008, 01:35:20
    #26
    Belki de türklerden örnek almışlardır

    Bunu yapan Türkler yok mu bir düşünün isterseniz alemin akıllısı bizsek bile onlarda taklit ederler
  • 23-05-2008, 01:35:35
    #27
    Bahsettiğim yöntemle son 24 saattir tek bir konu bile almadım. Deneyen arkadaşlarımız sonucu söylerlerse sevinirim. Sorduğunuz Türkiye'nin başkenti gibi bir soruya cevap veriliyorsa bunlar Türkler'dir diyebiliriz.