Konu
Çinlilerin saldırısı :(
23-05-2008, 01:19:35
#24
TrusTy
tirol07 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu adamlar proxy kullanarak gelen türkler de olabilir.
neden ingilizce yazıp cince yada japonca neyse artık link versinler