• 21-05-2008, 11:18:51
    #1
    Arkadaşlar açılan bloglar nedensiz şekillerde kapatıılıyo veya kapattırılıyor bu yüzden blogları yedeklemek en mantıklısı bunu nasıl yapabiliriz en kısa yoldan yazi ile veya resim ile anlatabilirseniz çok memnun olurum buna eminimki bi sürü kişinin işine yarayacaktır
  • 21-05-2008, 12:46:14
    #2
    Aşağıdaki linkte resimli anlatılmış inceleyebilirsin.
    Levent Dal Blogging: Blogger Blogları Kolayca Yedeklemek
  • 21-05-2008, 12:51:45
    #3
    By_Wade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşağıdaki linkte resimli anlatılmış inceleyebilirsin.
    Levent Dal Blogging: Blogger Blogları Kolayca Yedeklemek
    Proyu download edecem ama verdiğiniz sitede verilen linkler ingilizce benimde ingilizcem olmadığı için indiremiom

    Bi tane buldum pro yedeği aldım siteadı.xml formatında indirdi bunu nasıl yüklicez mesela başka bi siteye deneme amaçlı yaptım yükleyemedim hata verdi
  • 21-05-2008, 12:55:56
    #4
    Eğer wordpress kurulu olan siteye aktarmak istersen(Bloggerdaki yazıları)
    https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi/...ml#post1385988
    Az önce verdiğim programın adresi
    Blogger Backup - Release: v1.0.9.23 Beta
    Files yazan yerdeki dosyaya tıklarsan iner
  • 21-05-2008, 13:03:00
    #5
    By_Wade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Blogger Backup - Release: v1.0.9.23 Beta
    Files yazan yerdeki dosyaya tıklarsan iner
    Hocam bendeki pronun aynısı imiş yedeği aldım ama bloga tekrar geri nasıl yüklicem herhangi boş bi bloga

    yedek : siteadi.xml adlı bi dosya halinde indi pc ye

    Şu şekilde bi hata veryor nedendir acaba

    Alıntı
    Şablonunuzu kaydedemedik
    Lütfen aşağıdaki hatayı düzeltin ve şablonunuzu tekrar gönderin.
    Şablonda yalnızca tek dış görünüm olmalıdır; bizim bulduğumuz dış görünüm sayısı: 0
  • 23-05-2009, 23:50:04
    #6
    ya programa gerek yokki bloggerin kendi özelligi var zaten içeri aktardan aldığınız yedeği yüklersiniz dışarı aktardan yedek alırsınız

    bloogger kontrol paneli -) Ayarlar Blogu içe aktar - Blogu dışa aktar - Blogu sil
  • 24-05-2009, 00:16:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Nasıl da 1 senelik konuyu buluyorsunuz, dün yazılmış gibi ciddi ciddi cevaplıyorsunuz bir de.
  • 25-05-2009, 13:15:29
    #8
    LG59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl da 1 senelik konuyu buluyorsunuz, dün yazılmış gibi ciddi ciddi cevaplıyorsunuz bir de.
    google ararken çıktı arkdaşım o yüzden yazdım
  • 20-06-2009, 15:27:49
    #9
    ya bu içe aktar, dışa aktar nerde ? ben mi görüm ? bir arkadaş ss le gösterebilir mi ? yoksa kaldırdılar mı o özelliği ?