ya programa gerek yokki bloggerin kendi özelligi var zaten içeri aktardan aldığınız yedeği yüklersiniz dışarı aktardan yedek alırsınız

bloogger kontrol paneli -) Ayarlar Blogu içe aktar - Blogu dışa aktar - Blogu sil