• 19-05-2008, 20:47:53
    #1
    merhaba arkadaşlar,

    parça kontör işi hakkında detaylı bilgi verecek arkadaşlar vardır sanırım. alt bayilik olarak değil. (forumda arama yaptım fakat bulamadım)
    şimdilik sormak istediklerim :

    işler/sistem nasıl yürür?
    ne kadar bütçe ile başlanmalı?
    kaç kişi yeterli olur?
    yasal sorunlar var mıdır?
    zorlukları-sorunları nelerdir?
    kar marjını maksimize etmek için normal işleyişin dışında ne gibi yollar izlenmelidir?
    piyasadaki hareketlilik nasıldır?
    sistemi şirket bünyesine almanın avantajları ve dezavantajları nelerdir?

    ilgilenen tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.
  • 08-06-2010, 18:08:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    2008 de yazmışsın bu konuyu ama sana yardım eden yok bende açmayı düşünüyorum parça kontor sitesi ama ne gerekir yardım eden yok zor bulursun
  • 08-06-2010, 18:15:16
    #3
    alt bayi olarak başlamanı öneririm eğer bayi sayın 15 ,20 ise operatörlerden toptan kontör alıyorsun sistemini kuruyorsun min 10 bin tl gerekiyor bayiniz siteden siparisi veriyor sana uyarı geliyor şu bayin 0543xxx numaraya 20 kontör yükle onayı sende onaylıyorsun hesaptan dusuyor yani uzun iş ama bayi potansiyelin yüksek ise iyi para kazanırsın