merhaba arkadaşlar,
parça kontör işi hakkında detaylı bilgi verecek arkadaşlar vardır sanırım. alt bayilik olarak değil. (forumda arama yaptım fakat bulamadım)
şimdilik sormak istediklerim :
işler/sistem nasıl yürür?
ne kadar bütçe ile başlanmalı?
kaç kişi yeterli olur?
yasal sorunlar var mıdır?
zorlukları-sorunları nelerdir?
kar marjını maksimize etmek için normal işleyişin dışında ne gibi yollar izlenmelidir?
piyasadaki hareketlilik nasıldır?
sistemi şirket bünyesine almanın avantajları ve dezavantajları nelerdir?
ilgilenen tüm arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.