• 13-09-2005, 16:48:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ingilizcem çok iyi diyen arkadaş var mı aramızda ? Küçük bir kullanma şartı gösterecem bana çevirisini yapacak ama hata olmasın en ufak bir hatada güm oluruz Şimdiden tşkler... Msn : oguzhan@turkload.com Bendede var ingilizce ama o akdr çok iyi değil, ne demek istediklerini anladım ama emin olmak istiyorum...
  • 13-09-2005, 17:00:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ekledim seni listeme
  • 13-09-2005, 17:07:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    usekes arkadaşımız yardımcı oldu saolsun, teşekkürler...