Şimdiden tşkler... Msn : oguzhan@turkload.com Bendede var ingilizce ama o akdr çok iyi değil, ne demek istediklerini anladım ama emin olmak istiyorum...
İngilizcesi İyi Olan ?
2
●598
- 13-09-2005, 16:48:48Üyeliği durdurulduArkadaşlar ingilizcem çok iyi diyen arkadaş var mı aramızda ? Küçük bir kullanma şartı gösterecem bana çevirisini yapacak ama hata olmasın en ufak bir hatada güm oluruz
Şimdiden tşkler... Msn : oguzhan@turkload.com Bendede var ingilizce ama o akdr çok iyi değil, ne demek istediklerini anladım ama emin olmak istiyorum...