Arkadaşlar ingilizcem çok iyi diyen arkadaş var mı aramızda ? Küçük bir kullanma şartı gösterecem bana çevirisini yapacak ama hata olmasın en ufak bir hatada güm oluruz

Şimdiden tşkler... Msn :
oguzhan@turkload.com Bendede var ingilizce ama o akdr çok iyi değil, ne demek istediklerini anladım ama emin olmak istiyorum...