Arkadaşlar merhaba,
netflix grubu kurmak istiyorum 3 kişi daha katılmak isterse HD paket almak istiyorum.
veya ortak arayan beni dahil edebilir.
iyi forumlar
Netflix Ortaklığı
11
●985
- 03-03-2017, 15:13:34Üyeliği durdurulduNasıl oluyor bilgi verebilirseniz ben de ikinci olabilirim.
- 03-03-2017, 18:46:04Üyeliği durdurulduPeki 4 kişi aynı anda kullanabiliyor mu? Sisteme aynı anda girersek sıkıntı olmaz mı yani?
- 03-03-2017, 18:47:05Bu olabiliyorsa ben de 3.olurum.Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2017, 18:51:354 ekran +
Aynı anda 4 ekranda izleyebilirsiniz. HD ve Ultra HD kullanılabilir. Videoları 4 telefon ya da tablete indirebilirsiniz.
--
Sıkıntı olmuyor hocam. Netflixin sitesinde yazıyor zaten.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:51:35 -->-> Daha önceki mesaj 18:50:10 --
Ayrıca her kullanıcı için ayrı profil oluşturuluyor. Dizi ve filmleri yarıda bıraksanız bile daha sonra izleyebiliyorsunuz. - 03-03-2017, 18:52:43Üyeliği durdurulduDaha önce kullanmadım ama Tr altyazılıysa filmler ben varım ozaman.